کد خبر 775783
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
فواد معصوم

«عمار الحکیم» و «فواد معصوم» برای بررسی تحولات مهم عراق از جمله برگزاری همه پرسی جدایی کردستان از عراق دیدار کردند و بر اهمیت گفتگو برای حل اختلافات موجود پافشاری کردند.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری «رووداو»، عمار الحکیم رئیس ائتلاف ملی عراق و حزب میهنی حکمت با فواد معصوم رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

ریاست جمهوری عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در این دیدار تحولات مهم از جمله پرونده همه پرسی کردستان به بحث گذاشته شد.

بر اساس این خبر معصوم بر اهمیت متحد کردن تلاش ها برای فراهم کردن فضایی مناسب برای آغاز گفتگو میان جریان های سیاسی عراقی با هدف ایجاد راهکار برای حل و فصل اختلافات اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق، پافشاری کرده است.

بر اساس این خبر عمار الحکیم هم تاکید کرده که باید زبان گفتگو بر تلاش برای ایجاد تنش و پیچیده تر کردن بحران چیره شود و افزوده که همه باید برای پیدا کردن راه حلی برای این مسأله تلاش کنند.


عمار الحکیم که پیشتر گفته بود ساعات پیش رو با تحولات مهمی در خصوص پرونده برگزاری همه پرسی جدایی اقلیم کردستان همراه خواهد بود، از طرح پیشنهادی فواد معصوم در خصوص برگزاری همه پرسی استقبال کرده و گفته که باید از راهکارهای مسالمت آمیز برای حل اختلافات موجود استقبال کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس